כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

פרסום ראשון: סיפור נס של החייל מ.א.

צוק איתןצוק איתן
צוק איתן - תיקון הכללי
מכתב של החייל מ.א.
בס"ד
אב תשע"ד
לכבוד ישיבתו של הצדיק הקדוש רואה המזוזות "צדיק יסוד העולם" רבי משה בן טוב זכותו תגן עלינו ועל כל ישראל. אמן. 
הנני כותב לכם את גודל הנס שהקדוש ברוך הוא עשה איתי שממש ניצלתי ממוות לחיים!
ביום חמישי שבוע שעבר בתאריך כו' תמוז (ולמנינם 24.7), היינו כמה גדודים של חיילים בכניסה לרצועת עזה קצת לפני הגבול של הרצועה, וחנו שם, נגמ"שים, ועוד כלים של חיל ההנדסה, ועוד, שהתכוננו לכניסה למלחמה ברצועת עזה.
ובשעות הצהריים הגיעו כמה יהודים יקרים מירושלים לחזק אותנו ולעודד אותנו, הניחו לחיילים תפילין, אמרו דברי חיזוק ועידוד, וברוך ה' האוירה היתה טובה. אחד מהקבוצה שהגיעו לחזק אותנו, שבעצם היו חסידי ברסלב, היה בחור בשם שלמה ויזמאן שהבנתי שהוא לומד בישיבה של הרב שלמה עופר שליט"א במאה שערים, והוא חילק לחיילים חובות של תיקון הכללי, שזה בעצם עשרה מזמורי תהילים בסדר מסוים שגילה הצדיק הקדוש והנורא רבינו נחמן מברסלב זיע"א, שהבטיח שמי שאומרם יזכה לתיקון הברית! והוא אמר לנו: שהחוברת הזו הדפיסו אותה ישיבתו של צדיק מאוד גדול שהיה בירושלים בשם הרב משה בן טוב זצוק"ל שנפטר בשנים האחרונות, והוא היה ממש יהודי קדוש, שרבים נושעו מברכתו, וקוראים למוסדות "דור ודור", והוא הפיץ אלפי תיקון הכללי בכל העולם כולו, ושניקח איתנו כל אחד את החוברת לחזית בעזה, וזה בעזרת ה' יתברך ישמור עלינו!
והוא אמר לנו שנשתדל לקרוא את התהילים האלו של התיקון הכללי לפחות פעם אחת ביום ושנזכיר לפני כן שאנחנו מקשרים עצמנו בעשרה מזמורים אלו לכל הצדיקים האמיתיים... ובפרט לרבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב בן פייגא, ולצדיק הקדוש רבי משה בן טוב שזכותם תגן על כל עם ישראל אמן. ובאמת קבלנו על עצמנו להשתדל לומר בכל יום! וגם כל אחד מאיתנו קיבל על עצמו להתחזק בשמירת הברית, ולשמור את העיניים ולשמור את המחשבה בקדושה! שזה יעמוד לקראת ה-(נמחק ע"י הצבא) כנסו לעזה כשפנינו צבועות וכו' שלא יזהה אותנו. ונתקלנו בחילופי אש כבדים מאוד עם חוליית מחבלים, ובניסי נסים של בורא עולם חיסלנו אותם.
הגענו אח"כ יותר לאזור צפון הרצועה וגם שם היה חילופי אש כבדים עם המחבלים וב"ה המחבלים חוסלו ואצלנו היו כמה פצועים ברמות שונים.
במוצאי שבת המחבלים של חמאס ימ"ש ירו אש כבדה לכיוון כוחותינו וגם לאזור עוטף עזה ששם ירו הרבה פצמ"רים, ואחד הפצמ"רים פגע ברס"ל (מילואים) ברק רפאל דגורקר הי"ד שהיה באזור עוטף עזה ונפצע באורח אנוש ולדאבוננו השיב את נשמתו הקדושה במהלך השבוע הזה. ואותו מוצאי שבת הייתי ליד הנגמ"ש שבו נסעתי וחיפיתי באש על חברי שנכנסו קצת יותר לעומק והייתה לי הרגשה שהמצב הולך ומחריץ. אזכיר ששמתי את חוברת של תיקון הכללי בתוך הכיס של האפוד שזה יגן עלי. 
ולפתע שמעתי יריות, ממש צרורות של יריות מולי, שהולכים ומתקרבים אלי, ופתאום הרגשתי מכה חזקה באזור הלב, והבנתי שנפגעתי. מיד חברים שלי ניגשו להגיש עזרה! אבל לא היה צריך... ממש נסי נסים של הקדוש ברוך הוא, הכדור מהרובה של המחבלים פגעה בשכב"ץ באפוד, איפה שבדיוק היה התיקון הכללי מונח! יפגע ולא המשיך! ממש נסי נסים, אם חס ושלום זה היה פוגע מזמן הייתי נמצא בעולם האמת! 
וממש הרגשתי איך שקיבלתי מבורא עולם את החיים במתנה, בזכות הצדיקים הקדושים רבינו נחמן מברסלב ורבינו משה בן טוב זכותם תגן על כל ישראל ועלינו. אמן.   
ובעזרת ה' יתברך קיבלתי על עצמי להתחזק ולהפיץ את התיקון הכללי בכל מקום שאפשר ולזכות את כל עם ישראל כולו! והעיקר שבזכות זה קיבלתי על עצמי להתחזק בשמירת הברית. תודה לה' יתברך על כל נשימה ונשימה, על כל הטובות והנפלאות שלא נגמרות! 
תודה לבורא עולם ששלח לנו בעולם כאלו צדיקים קדושים ונוראים, צדיקי אמת, שעליהם עומד העולם. 
תתפללו על עם ישראל, על החיילים, ושה' יתברך יאמר די לצרותינו וישלח לנו משיח צדקינו בחסד וברחמים. אמן.
בתודה ובאהבה
מ—א---, (----) יחידת (----)
(הפרטים שמורים בצבא)        


צוק איתן - תיקון הכללי

צוק איתן - תיקון הכללי


בקרוב נעלה עוד תמונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה