כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום חמישי, 14 בינואר 2016

חשיפה! ראש מחלקת החקירה הודה "ביקשו ממני לתפור תיק לרב ברלנד" להאזנה


הרב אליעזר ברלנד

תמלול ראיון עם הרב חיים ברזילי המשמש של הרב שלום ארוש שליט"א ובעבר של הרב עובדיה יוסף זצ"ל

המראיין: ערב טוב הרב חיים ברזילי

ר' חיים: ערב טוב

המראיין: ר' חיים יש לך סיפור מעניין מאוד וחשוב מאוד לספר, תספר לנו

חיים: לפני שבועיים הגיע אלי תלמיד/חבר שהיה מתפלל איתנו והוא אומר שהחוקר שהוא ראש מחלקת החקירות בירושלים, הוא סיפר שביקשו ממנו במשטרה שהוא יתפור תיק לרב ברלנד שליט"א, ממש ככה הוא אמר, "תתפור תיק לרב ברלנד בכל מחיר", ואם הוא לא היה תופר את התיק היו זורקים אותו מהמשטרה, הם איימו עליו. והוא בעצמו אומר שממש אין שום ראיות, כל הדברים שמדברים על הרב הכל שטויות וקשקושים, ככה הוא אמר לי, והוא סיפר את זה לרב. והוא אומר שמאז שהוא מנסה לתפור את התיק לרב הוא עשה תאונה, שבר את הרגליים וסבל מאוד. לפני כמה חודשים הוא גם התגרש מאשתו. הוא היה חילוני גמור. ומאז שהוא תפר תיק לרב הוא התחיל לקבל מכות והתחיל להתעורר, לא ידע מה קרה איתו. עד שהוא תפס את התלמיד שלי שזה חבר שלו ועם בכיות הוא התחיל לספר לו את כל מה שאני אומר עכשיו, והוא ביקש שאני אספר את זה לרב ארוש. אז קבענו פגישה עם הרב ארוש והוא סיפר לרב ארוש שביקשו שהוא יתפור לרב תיק ואיימו עליו שאם הוא לא יתפור תיק כמו שצריך הם לא יקבלו אותו, הוא ממש ישב ובכה. הרב ארוש שמע ואמר, עם כל הכבוד, בשביל לתקן את הדבר הזה אתה חייב לפרסם. אבל הוא אמר שאם הוא יעשה את זה יזרקו אותו מהעבודה ויעצרו אותו. זה המצב, עלילות, תופרים תיקים, ידוע זו מדינה... אז צילמתי אותו בווידאו ושלחתי את זה לרב עם הנכד של הרב. 
כל הניצבים אלה שדיברו על הרב ברלנד כולם עצמם נפלו במה שרצו להעליל על הרב. הכל שטויות ודברים בטלים, תשמע, אתה רואה, אני לא קראתי למישהו, בן אדם בא, חילוני, הוא מספר בעצמו ומתוודה אצל הרב ארוש והוא התחיל לבכות שמה, אמר "אני לא יודע מה לעשות". מצד אחד הוא חזר בתשובה מזה, מצד שני שמצערים את הרב בכזה צורה שה' ירחם. אבל לא יעזור להם שום דבר, הרב ה' ישמור אותו, זה סתם עלילות, אתה שומע אדם חילוני שעד היום הוא יושב ראש מחלקת החקירות.

המראיין: אתה מספר שהוא בעצמו הגיע לרב שלום ארוש וסיפר... 

ר' חיים: כן, הוא סיפר, הוא ממש בכה, הוא אמר "הרב אני ממש מתחרט, אני לא יודע מה לעשות..." הוא סיפר את כל מה שהוא עבר בגלל זה. הוא אמר במפורש "תפרו לרב תיק. תפרו לרב ברלנד תיק" לך תידע איזה שוחד או אני לא יודע מה, "תפרו לרב תיק", אין שום ראיות לכל מה שהעלילו עליו. 
ותראו מה שעשו לרב פינטו, בן אדם חולה בכזה קשה ושמים אותו שנה בבית הסוהר. אלה רשעים אלה! אלה אנשי סדום ועמורה! אבל לא יעזור להם...

המראיין: תזהר שלא יעצרו אותך על הסתה

ר' חיים: לא, אני לא מפחד מאף אחד, בעזרת ה'. יהיה שפע גדול לעם ישראל, ויהיה ישועות גדולות בעזרת ה'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה