כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום חמישי, 28 במאי 2015

עלון כנישתא חדא - חודש סיון גליון 41!!!





בס"ד בר"ה
כנישתא חדא גליון 41 חודש סיון תשע"ה


ר' שמואל הורביץ זצוק"ל
סיפור מדהים שסופר לאחרונה ב'קו המידע' ע"י הרב אהרן ברלין רב בית המדרש ברסלב שבפלטבוש בארה"ב, תלמידו הראשון של מורנו הרב שליט"א. "כשהייתי בחור הייתי נוסע כמעט כל ערב ראש חודש למירון יחד עם הרב ברלנד, באחת הנסיעות למירון ראיתי את ר' שמואל הורביץ זצוק"ל יושב ומתבונן הרבה זמן על הרב ברלנד בעת שהוא התפלל תפילת שמונה עשרה, ממש הבחנתי שהוא מתרכז לשמוע ולראות אותו, חיכיתי להזדמנות טובה וניגשתי אליו וביקשתי שיגיד לי מה שהוא חושב על הרב ברלנד, אז אחרי שנדנדתי לו הוא אמר לי "תדע לך שמכל האנשים שראיתי בחיים שלי, עוד לא ראיתי אחד שהתפילה שלו היא בכזו אש ובכזה מוח, לא ראיתי דבר כזה!" אז אמרתי לו "מה זאת אומרת אתה הרי ראית את כל הגדולים של ברסלב (מהדור הקודם), עוד לא ראית דבר כזה?!" אז ר' שמואל ענה לי "כל מה שראיתי את העובדים הגדולים בפולין ובאומן, סוף כל סוף הם היו אנשים צדיקים אבל בגדר אנשים, אבל פה מדובר במלאך אלוקים, אתה לא מדבר מבן אדם, זה בכלל לא השוואה זה שונה לגמרי" והוסיף לי "שכזה מוח גם לא ראיתי".
מי שהכיר את ר' שמואל הורביץ יודע שהוא היה מאוד זהיר בלשונו ואם הוא אמר כזה דבר אז זה באמת היה כך בלי גוזמאות.
ר' שמואל הורביץ זצ"ל, שסיפור חייו הנפלאים והמלאים במסירות נפש אין סופית נכתב על ידו וראה אור בספר "ימי שמואל" 3 כרכים, התקרב לברסלב בארץ ישראל בשנת תר"ע. עשרים שנה הוא כסף להגיע לציון רבי נחמן באומן ואחרי אינספור מניעות הוא הגיע לאומן בשנת תר"צ במסירות נפש עילאית ושם הוא פגש את זקני ברסלב מהדור הקודם ומשם נסע ללובלין לפגוש את שאר זקני ברסלב. במשך 3 שנים אסף את כל המכתבים והסיפורים שהיו, בתוכם המכתבים של הצדיק ר' אברהם בן ר' נחמן זצוק"ל, וחזר לארץ להדפיסם. בזכותו יש לנו היום את הספרים של ראב"ן. הרב שיק זצ"ל כתב עליו פעם "לולא ר' שמואל, לא היה נשאר אפילו עלה אחד מספרי ראב"ן, וסיפר לי פעם כשזכה להדפיס את הספר 'ביאור הליקוטים', והנה הוא רואה בחלומו שבא אליו ראב"ן ונותן לו נשיקה על המצח, ואומר לו זה בשביל שמסרת את נפשך להדפיס את ספרי".
יש גם הרבה מכתבים שר' שמואל אסף ושעדיין לא הודפסו, ואחד מהם נשלח אלינו ע"י הרב החשוב א.ב.ח שליט"א שחפץ בעילום שם, מכתב של ר' געציל תלמיד של ראב"ן וזה לשון המכתב:
יום ו' חצות היום ח' תמוז תרל"ב רבי אברהם נ"י קם מהמקווה ואחרי התלבשו במלבוש שבת היה בהתלהבות נוראה ועצומה ובדביקות עצומה ואמר "כי בערך יובל שנים יקום נער יפה תואר וטוב רואי אשר יחדש את העניין של רבינו בדבר חדש אשר עוד לא היה דבר פלא כזה, וזה יעשה מהפך גדול מאוד לעניין הגאולה וטובה גדולה לכל העולם כולו אמן במהרה בימינו.
הרב א.ב.ח שליט"א רב בית כנסת ברסלב במרכז הארץ המוסר שיעורים בכל רחבי הארץ, סיפר לנו שכאשר ראה את המכתב מיד הוא אמר שהכל מתאים מאוד למורנו הרב שליט"א, וכנראה ר' אברהם בן ר' נחמן התכוון על הרב שלאחר בערך יובל שנים הוא נולד והיה "נער יפה תואר וטוב רואי" שחידש את העניין של רבינו בדבר חדש וכו'... ובנוסף לרוח הקודש שהיתה לר' אברהם בן ר' נחמן כידוע, היה באמתחתו ספר "מגילת סתרים" מרבינו הקדוש שרשום שם כל תהליך ביאת הגואל  מה יהיה ואיך. רבינו ציווה שזה יישאר בסוד עד לזמן המתאים, ורק אחד בדור יהיה רשאי להחזיק אותו. כמה פעמים ראב"ן רמז דברים שרשומים במגילה, וכנראה זהו אחד מהדברים. ומובן למה ר' שמואל הרביץ התבטא על הרב בצורה כזאת.   

הוספה: 
לאחר שפרסמנו את הדברים האלה בעלון, הגיע אלינו יהודי ששמע בשם ר' שמואל הורביץ בזה הלשון: "א מענטש וואס איז געוורן א מלאך, האט מען שויין גיזען. אבער א מלאך אזוי ווי ר' לייזער - קען מען נישט וויסן ווי וייט קען הער גיין..."
(בן אדם שנהיה בדרגת מלאך כבר ראיתי. אבל מלאך ממש כמו הרב אליעזר ברלנד - מי יודע לאיזה דרגות הוא כבר יכול להגיע...)

ישראל בער אודסר זצוק"ל (הסבא)
הסבא נולד בשנת תרמ"ו ולמרות שבגיל היה מבוגר ממורנו הרב שליט"א ב-50 שנים, היתה היכרות גדולה ביניהם כמו שסיפרנו בעלונים קודמים, שהרב היה מתארח אצל הסבא והסבא היה מתארח אצלו. בהמשך הראיון של הרב ברלין הוא גילה עוד על מה ששמע מר' ישראל בער אודסר זצוק"ל אודות מורנו הרב שליט"א:
אמר ר' אהרן ברלין: "הייתי נוסע לכותל המערבי עם הרב ברלנד הרבה פעמים ובדרך היינו נכנסים לבקר את ר' ישראל בער אודסר שהיה גר בגבעת שאול, והיינו שומעים ממנו סיפורים בפרט על רבו ר' ישראל קרדונר, דברים שרק הוא ידע. באחת הפעמים שביקרתי אצלו דיברנו על הבעלי תשובה שהחלו אז להתקרב, אז ר' ישראל אמר לי בהתלהבות "הדרך של הרב ברלנד לקרב היא טובה, הרב ברלנד יש לו כוח להחזיר את העולם בתשובה". וסיפרתי לו שיום לפני שפרצה מלחמת ששת הימים הרב ברלנד אמר שיש דינים קשים והוא רקד בישיבת ברסלב במשך כל היום את ההמנון הרוסי כמו שרבינו אומר שכדי להכניע אומה שמיצרה לישראל צריך לשיר את הניגון של האומה הזאת, וזה היה פלא בעינינו איך שהרב ידע שעומדת לפרוץ מלחמה ואיך שרקד במסירות נפש יום שלם, כל זה סיפרתי לר' ישראל אודסר. אז ר' ישראל אמר לי "כבר אמרתי לך מזמן שהעיניים שלו באמת רואות". להאזנה לראיון המלא ב"קו המידע" שלוחה 43311.

מוח חריף
ר' יענקי צוקר התראיין בקו המידע לאחר חזרתו מהולנד ובמשך השיחה שנמשכה 40 דקות הוא סיפר סיפור מלפני כמה שנים; שפעם היתה לו שמחה משפחתית, והיה שם תלמיד חכם מתלמידיו המובהקים של הרב אלישיב זצוק"ל ובתקופה האחרונה הגיע ללמוד עם מורנו הרב שליט"א. אותו יהודי אמר ליענקי צוקר "בכל מקום אחר לא הייתי אומר את זה אבל תדע לכם שהרב שלכם יש לו מוח יותר חריף מהרב אלישיב!" והוא אמר "למה אני אומר לכם את זה? אין לי עניין להשוות בין הצדיקים, רק רציתי להגיד את ההתפעלות שלי על הרב ברלנד והשבח הגדול שלמרות המוח החריף והזריז אני רואה את הרב מתפלל שעות על שעות על שעות בכזו מתיקות ובכזה נועם שזה חידוש גדול. כי אצל כל האנשים שראיתי שיש להם מוח חריף אז הם חייבים לגמור את התפילה מהר כי אי אפשר להשתקע במקום אחד אבל הרב שלכם הוא משהו אחר לגמרי, יש לו גם מוח חריף שאין כמוהו וגם תפילות בסבלנות ומתיקות שלא רואים בשום מקום!"  


רופא חולים
אחד מתלמידי הרב ששהה בהולנד נסע לאנטוורפן ביום שישי כדי לקנות אוכל לכל הקהילה, הוא נכנס לבית המדרש של חסידי פשעווארסק והחסידים כיבדו אותו לארוחת בוקר. בתוך כך הוא עלה לשיחה עם חסיד אחד שסיפר לו בשברון לב על בתו ילדה בת 10 שקיבלה את המחלה הנוראה ל"ע, וכבר נמצאת במצב קשה, ומרוב הטיפולים נשרו לה רוב שערות ראשה, והמשפחה נמצאת כבר על סף ייאוש, והם לא יודעים מה לעשות וכו'. הבחור ניסה לחזק אותו בכמה דברי חיזוק ואז אמר לו "יש כאן במרחק של שעה וחצי ממך צדיק קדוש ונורא שכבר הושיע הרבה חולים מהמחלה הידועה, למה לא תיסע אליו, למרות המצב הקשה אולי תהיה לך ישועה". היהודי לא שמע על הרב ברלנד, אז הבחור ישב אתו וסיפר לו כמה סיפורים על הרב ולבסוף שיכנע אותו לבוא. ביום ראשון היהודי הגיע להולנד והתפלל עם כולם מנחה וערבית והתפעל מאוד מהתפילות שהוא לא ראה תפילות כאלה בימיו, ולאחר התפילה ניגש לרב ושפך את לבו הכאוב, ושאל את הרב "מה יש לנו לעשות בשביל הבת שלנו"? הרב אמר לו לתת פדיון נפש לרפואתה, ואמר שכל הצרות, המחלות והיסורים זה בגלל חוסר צניעות במשפחה, תגיד לאשתך לכסות את שיער ראשה כהלכה וללכת בצניעות ואני מבטיח שכל המחלות והסרטן ייעלמו. הוא קיים מה שהרב אמר לו בתמימות ופשיטות וביום המחרת יום שני הוא הגיע עם הסכום לפדיון, וסיפר לרב שאשתו מקיימת כל מה שהרב אמר. הרב אמר לו, סע לשלום אין לך מה לדאוג הכל נעלם. ביום רביעי היהודי הגיע שוב פעם לכפר לחפש את הרב, אך הרב היה כבר באמסטרדם. הבחור ראה אותו ושאל בשלומו, אז היהודי סיפר בהתרגשות "אין לי את המילים להודות לך! זה ממש נס גלוי! לקחנו את הבת לבית חולים להמשך הטיפול הכימותרפי, וכמו לפני כל טיפול הרופאים בדקו את מצב הגידול, אך הפעם הם התפעלו, הגידול לא נמצא בכלל! הכל נעלם! הרופאים לא האמינו למה שעיניהם ראו, אפילו הרופאים הגויים אמרו שזה נס גדול משמיים ואין להם שום הסבר". אז הוא כתב מכתב תודה לרב ועוד סכום כסף בנוסף לפדיון ונתן את הכל לבחור הנ"ל למסור לרב. הבחור העביר את זה לרב והרב שמח ואמר בשיא הענווה והביטול "ניסים של רבינו הקדוש", ואמר להגיד לו שבתו לא תאכל שום דבר עם קמח, ושהיא תאכל לחם העשוי רק מחיטה נבוטה.
בעלי מוקד הישועות של מורנו הרב שליט"א סיפרו לנו שסיפורים כאלה קורים כמעט כל יום עם מורנו הרב שליט"א ובעז"ה בקרוב הם יתנו לנו עוד כמה סיפורים לפרסם. כל מי שיש לו בקשה דחופה לרב, הרב מאוד רוצה לעזור לכולם, ולכן ביקש שיפתחו קו פתוח לפניות שמגיעות ישירות לרב. היום קל מתמיד לפנות ישירות לצדיק הדור.
מספרי טלפון/פקס ואימייל של מוקד הישועות פורסם בסוף העלון.   

הרב ברנדסדורפר
הרב חיים אלעזר ברנדסדורפר שליט"א בנו של הרב מאיר ברנדסדורפר זצוק"ל היה עם מורנו הרב שליט"א באותו שבוע וראה את המכתב של האבא. הוא סיפר שהוא כבר לא מתפעל מסיפורי ניסים של הרב כי הוא כבר שמע אלפי מופתים מהרב ויודע מזמן שכל המופתים זה דבר קל בשביל הרב. אבל מה שהוא התפעל זה מה שהוא ראה שבתנועות ידיו הקדושות לבד הצדיק מעורר את הלבבות של יהודים רחוקים מהתורה להיות בעלי תשובה אמתיים. הוא שמע לפני כמה שנים מבעל תשובה אחד שהיה רחוק מאוד מיהדות שסיפר לו איך שהרב קרב אותו ליהדות בלי להגיד מילה, והרב ברנדסדורפר לא הבין איך זה יכול להיות עד שבשבת הזאת עם הרב בהולנד הוא זכה לראות את זה בעיניו. הוא אכל את סעודת ליל שבת בביתו של הרב והוא חיכה שהרב יגיד דברי תורה, אך למשך שעות הרב שר שירים ולא דיבר, "ראיתי בעיני ממש, כמה אנשים שהיו שמה שהגיעו מחוץ לארץ, ראיתי שרק כשמסתכלים על האור של הרב ממה שהוא עושה עם הידיים בזמן הזמירות, ראיתי בעיניים שלהם מהפך, שיותר מלדבר כל הדברים, הם מתקרבים לשם יתברך'".
הרב ברנדסדורפר סיפר על ההתקרבות של אביו למורנו הרב שליט"א ואיך שאביו כיבד אותו בצורה יוצאת דופן ואביו אמר שיש לרב ברלנד זכות גדולה של אלפי יהודים שהוא החזיר בתשובה. הרב ברנדסדורפר סיפר שהוא הפסיד הרבה בריתות במשך ארבעת הימים שהוא היה בהולנד אבל הכל היה כדאי, והוא מציע לכל אחד לנסוע לשם ולקבל חיזוק כי אין דומה ראיה לשמיעה, אפילו אם אחד מתחזק מהסיפורים שהוא שמע על הרב אבל לראות את זה בעיניים זה משהו אחר לגמרי.     

ומתיר אסורים
עוד סיפור שהתפרסם בקו המידע. היה יהודי רחוק מאוד מיהדות, ישראלי שגר 30 שנה בהולנד, והסתבך מאוד עם רשויות החוק ובית המשפט החליט לתת לו 3 שנים בבית הסוהר או שהוא ישלם סכום של 1.8 מיליון יורו בתשלום אחד. אח שלו שהתקרב למורנו הרב שליט"א לפני כמה שנים סיפר לו על גדולת הרב ושהוא פועל ישועות, ולאחר זמן שכנע אותו לבוא לרב. הוא הגיע לרב, ומאחר שיצאה כבר ההחלטה של בית המשפט הוא ביקש מהרב שהוא יעשה נס שהם יתנו לו לשלם את המיליון יורו בתשלומים, כי אין לו בכלל את הכסף הזה ואם הוא לא ישלם הוא ייכנס לכלא. הרב אמר לו לתת פדיון ואמר "לא יהיה עליך שום דין" וכתב לו תפילה להגיד לפני המשפט. בינתיים מדי פעם הוא היה נוסע לרב להתחזק וללמוד תורה. הוא סיפר לאחיו שהוא לא מבין למה הוא נוסע, כל היהדות שלו עד עכשיו הסתכמה בזה שהוא הניח תפילין פעם אחת בבר מצווה, ונכנס פעם לבית הכנסת בשבת לפני החתונה, אז הוא לא יכול להסביר עכשיו למה הוא נוסע כל פעם נסיעה של שעתיים לרב ללמוד תורה. עדיין היה קשה לו להאמין במה שהרב הבטיח לו שהוא יצא נקי בלי שום דין, אבל הרב אמר שהוא יגיד עליו תיקון הכללי ואין לו לדאוג כלל, הוא יצא חפשי. לאחר המשפט של הערעור הרב שלח מישהו לבית משפט להגיד לו ללכת לאגם להגיד תיקון הכללי עד ההחלטה, וכך עשה. איך שהוא סיים את התיקון הכללי הטלפון צלצל, שני עורכי הדין שלו בטלפון אומרים בהתרגשות שהחלטת השופטים היתה ש-כלום! אין בית הסוהר ואין חיוב לתת שום כסף! הוא לא האמין למשמע אוזניו. מאוחר יותר עורכי הדין שלו התקשרו אליו ושאלו מה הוא עשה כדי לקבל את ההחלטה הזאת כי זה לא בגלל העבודה שלנו, מה היה פה ששינה את ההחלטה?! איך השתנתה ההחלטה אנחנו לא יודעים! אבל הוא ידע, וידע טוב מי ומה שינה את ההחלטה.   


מוות קליני
בעלון האחרון הזכרנו את הסיפור הידוע על מוות קליני של הגב' רויטל לוי, איך שהרב הציל אותה מבית דין של מעלה, ומה הרב הגיב על הסיפור. פרסמנו את מספר הטלפון והאימייל שלה לאימות הסיפור. הגיעו אליה הרבה פניות דרך העלון והיא ביקשה שנפרסם את הסיפור שלא תצטרך לספר את זה לכל אחת בנפרד. אז באישור של הרב נפתח בקו של כנישתא חדא שלוחה מיוחדת לנשים והכנסנו את הסיפור המלא של גברת רויטל, ועוד סיפורים, תורה, וראיונות מיועד לנשים. (קו כנישתא חדא 054-253-5134 שלוחה 8 לנשים בלבד).
לטובת הציבור אנחנו מביאים בפניכם כאן את ההוספה שהיא כתבה לנו על מה שקרה לאחר הסיפור של המוות קליני וחזרת הנשמה שלה לארץ.
לאחר שהבטחתי בבית דין של מעלה שאעשה תשובה, עשיתי מיד תשובה, אבל זה לא החזיק מעמד רק ל- 4 חודשים כי בעלי היה חילוני והיה קשה. אז שוב אני חילונית למשך 11 שנה עד שהתגרשתי בשנת 2006. רציתי מאוד להיות צדיקה, ה' יתברך זיכה אותי לקנות דירה צנועה ויום אחד כשנתיים וחצי לאחר גרושיי הגיע לדירתי אברך שבא להתרים לישיבה בירושלים, שאלתי "מי הרב שלך? והוא אמר לי, אבל לא הכרתי את הרב שלו, אז הוא שלף תמונה מהשקית שהייתה לו ביד, ואני הזדעזעתי, זה היה הסניגור מבית דין של מעלה, כמעט התעלפתי וסיפרתי לו שאני מחפשת את הרב שהציל אותי כבר 11 שנה ולא יודעת מי הוא אבל עכשיו ד' שמע את תפילתי למצוא את הצדיק העצום הזה, וזהו הרב אליעזר ברלנד שליט"א שמי כמוני יודעת כמה הוא עצום וגדול בשמיים, יש לו שם מילה, עובדה, אני חיה. עשיתי מיד תשובה אמיתית והתחתנתי ממש אחרי זה עם צדיק מזכה הרבים מישיבת דבר שמואל בפ"ת, ובחורף תשע"א ליל שישי הרב ברלנד הופיע בחלומי עם טלית לבנה על ראשו כשאשתו הרבנית לצידו ובחדר כשמאחוריו ארון ספרי קודש, הוא אמר לי פעמיים "אני מבקש שתצאי בשליחות שלי", ובי' בחשוון תשע"ג ביקשתי מבורא עולם לדעת מה קורה עם הרב שליט"א ובאותו הלילה הראו לי את כל ספרי החשבונות של כל עם ישראל פתוחים ואני מרחפת מעליהם ונפעמת מהשטיח העצום של מיליוני ספרים העומדים פתוחים בשמיים ובצד ימין שלהם היה הרב ברלנד שאחז במספריים ענקיות. אז הבנתי שהוא גוזר גזר דינם של ישראל.
מקווה שחיזקתי עוד יהודים. ב"ה כבר 5 שנים שאני נוסעת בכל הארץ ומקרבת יהודיות לאביהן שבשמיים בכל נושא ונושא ובתמוז תשע"א כשהייתי בסכנת חיים, הראו לי כמה הם שמחים למעלה על זיכוי הרבים ומסרו לי שבזכות זה הם יצילו אותי וישמרו עלי ושלא אדאג בכלל והסימנים שנתנו ככה היה מיד, וזה לא בגלל שאני צדיקה, זה חסד גמור. רק תדעו מה זה זיכוי הרבים ותעבירו את זה הלאה. תודה לכם ואשרינו שזכינו לשמח את בורא עולם והכל נרשם למעלה לנצח נצחים וקונם גם עולם הזה וגם עולם הבא.
בברכת חזק ואמץ רויטל לוי


"קח רמקול ותסתובב בכל הארץ"
הגר"ח מישקובסקי יצא במסר מיוחד ממרן הגר"ח קנייבסקי וכך אמר בקנס לב לאחים: "אנחנו נמצאים היום באחת השעות הקריטיות לעם היהודי. אחד מחשובי מקורביו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי הגיע אליו לפני זמן לא רב ומרן שר התורה אמר לו 'לך ותודיע לכלל ישראל שאנחנו נמצאים בעקבתא דמשיחא והמשיח בפתח והאפשרות להינצל זה רק ע"י תורה וגמילות חסדים'. ואז נכדו של ר' חיים כתב לאותו מקורב פתק 'לבני אברהם יצחק ויעקב, גם אלה שנקראים חילוניים, נתבקשתי ע"י מורי ורבי רבן של ישראל שליט"א להודיע שהרוצה להינצל בדור הזה זה רק ע"י תורה וגמילות חסדים, ואין דרך אחרת." הגר"ח קנייבסקי אישר את ההודעה והאדם שאל אותו 'איך אני אפרסם את זה? שאני אקח רמקול?' הגר"ח ענה לו 'כן, קח רמקול ותסתובב בכל הארץ!'"

מי שיזכה יכול כבר לראות
כמה ימים לפני חג השבועות מורנו הרב שליט"א הודיע בשיחה למקורביו בהולנד שמי שיזכה ויעלה על הגג ברחוב החומה השלישית בירושלים במוצאי שבועות יכול כבר לראות בית המקדש של אש בשמים יורד. 


ד''ר איתמר רז
ד''ר איתמר רז ביקר שוב אצל מורנו הרב שליט"א והפעם בנוסף לברכה ולייעוץ שהרב העניק לאיתמר, עשה הרב כדרכו בקודש, וכדרך רבינו הקדוש שאמר 'ממי שאני מקבל, לו אני נותן'. הרב ביקש מד''ר רז לקבל דוגמיות של סדרת המשחות החדשה שהוא פיתח 'סדרת משחות הפלא' משחות טבעיות לפצעים, חתכים, לעור יבש, קילופים ופטריות בעור הרגל ועוד. ד''ר רז סיפק לרב כמה דוגמיות של המשחות, ומאז הרב הזמין יותר ממאה משחות, בגלל התרשמותו מיעילותם הנפלאה. ד''ר רז עשה עיסוי לרגלי הרב עם המשחה לרגליים, ואמר לרב בהודיה: ''המשחות האלה הם מתנה מהבורא עולם... היתה לנו הרבה סייעתא דשמייא, ונוצרו משחות הכי טובות בעולם! הם צריכות להיות בכל בית!" ד''ר איתמר הודה לרב על ההפניות למרפאתו, ועל ההמלצות לגבי התמצית עלי הזית שהוא פיתח. ''אני מתפלל להיות שליח טוב והשם זיכה אותי דווקא להתקרב לרבינו ולטפל באנ''ש...זאת זכות גדולה.'' לאחרונה רבים מרבני אנ''ש (כולל הרב שלום ארוש, הרב עופר ארז, והרב שלמה עופר) מפנים במיוחד לכתובת של מרפאת ''ישועות יעקב'' ברח' יואל 18 , ירושלים לקבלת ייעוץ מאת ד''ר רז על ענייני רפואה כללית וטבעית, התאמת טיפול ותוכנית בריאות, וכן לרכוש מסדרת משחות הפלא. לקבוע תור במרפאה תתקשרו 025476356, וד''ר רז ישמח לסייע לבריאותכם! הערת מערכת: בזמן הטיפול אצל ד"ר רז מומלץ לספר סיפורי ניסים על צדיקים, שזה כידוע סגולה מרבינו הקדוש שהוא ריפא את בתו שרה עם סיפורי ניסים של המהרש"א. רק תגידו לו שבאתם דרך העלון הנפלא "כנישתא חדא" ויהיה לכם הרבה מה לספר!

הזמר בערי וובער
הזמר החסידי המפורסם בערי וובער הגיע במיוחד מארה"ב לשבות שבת אצל מורינו הרב שליט"א בהולנד, בראיון לקו המידע סיפר שהיה שבת מיוחדת במינה שכולה רוחניות והוא מרוב התלהבות לא האמין למה שהוא רואה, שבעיר אמסטרדם המקום הכי טמא בעולם אפשר להרגיש נועם גן עדן כזה עם צדיק שכולו מאיר קדושה וטהרה. בליל שבת הוא זכה להתארח אצל הרב בסעודת שבת והרב ביקש ממנו לשיר, הוא שר במשך כמה שעות עד שהשכן הגיע להתלונן שזה מפריע לו לישון. להאזנה לראיון המלא בקו המידע. שלוחה 43454


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה