כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום שני, 6 ביולי 2015

משטרת ישראל סופגת מכה אחר מכה מאז שהתחילו עם הרב ברלנד

תנ"צ אפרים ברכה הוא שמנע את חזרתו של הרב אליעזר ברלנד לארץ
לפני כשנה וחצי מקורבי הרב נפגשו עם צוות החקירה ביאחב"ל ועמדו לפני הסכם שהרב יחזור ויחקר בביתו באופן מכובד הראוי לרב ולא יעצר בנתב"ג. 
כבר עמדו לחתום על ההסכם ואז אפרים ברכה קם וצעק "אותי לא מעניין רב לא רב, אין בשבילי שום הבדל בין רב לבין כל אזרח רגיל, אני מביא אותו באזיקים".
זה בעצם מה שמנע את הסכם חזרתו של הרב לארץ, כיוון שרצו לעצור אותו לפני חקירה, וגם אי אפשר לדעת איך יתנהגו אליו ואם לא יפגעו בו בזמן החקירה בעצמה (מה גם שכל תיק החקירה נגד הרב אליעזר ברלנד נראה כמו חיסול ממוקד ומבוסס על עד מדינה שהמשטרה עצמה גייסה להעיד נגד הרב בתמורה להקלה בעונשו), תלמידי הרב לא יכלו לקחת את הסיכון ולהחזיר אותו לארץ לידי המשטרה מבקשי נפשו. 

מי שהיה ראש היאחב"ל בזמן שתפרו את העלילה לרב אליעזר ברלנד היה מנשה ארביב. 
הרב ברלנד יצא מהארץ בתאריך י"ג אדר תשע"ג. 
שנה בדיוק לאחר מכן בתאריך י"ג אדר תשע"ד, מנשה ארביב התפטר מתפקידו.

אתמול (י"ח תמוז) אפרים ברכה שלח יד בנפשו, בדיוק לאחר שהיאחב"ל והפרקליטות הפעילו לחץ על בית המשפט בהולנד להסגיר את הרב ברלנד ודרשו מהם שהרב יהיה עצור עד להסגרה, ולפי הטענות זו הייתה הסיבה להעלמותו של הרב ברלנד. 
כאמור גם בזה האשמה תלויה בצוארו של אפרים ברכה שהוא זה שהתעקש מהתחלה והורה לעצור את הרב ולשים עליו אזיקים לפני חקירה ומשפט, ומי יודע עוד איזה חלק היה לו ברדיפת הרב ברלנד בשנתיים האחרונות.

הרב ברלנד התבטא על רודפיו: "אני מוחל להם ומתפלל שלא יענשו ויעשו תשובה, אבל משמים כנראה לא ימחלו להם והם יענשו על חילול השם הנורא שהם גרמו". 
וכך מגלגלין חובה על ידי חייב, ואותם קציני משטרה שפגעו ברב אליעזר ברלנד, הם גם אלה שפגעו ברב יאשיהו פינטו, ומשמים תבעו את עלבון הצדיקים. 
ואפשר לראות בחוש איך צמרת המשטרה קרסה, ושבעה ניצבים במשטרה נתפסו על עבירות כמו שהם רצו להעליל על הצדיק הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מידה כנגד מידה!

אנו קוראים למשטרת ישראל להתעשת ולהבין את הסכנה הגדולה שבהתעסקות עם צדיקים. 

תגובה 1:

  1. ישתבח שמו לעד... "המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד" תודה רבה אבא שבשמים

    השבמחק