כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום ראשון, 1 בפברואר 2015

להתפלל לרפואת הרב אליעזר שלמה בן מלכה שיק

בכל רחבי העולם ממשיכים אלפי תלמידיו ורבבות מעריציו של הצדיק מיבנאל כבוד קדושת מוהרא"ש שליט"א לשאת תפילה לבורא עולם שיחולל נס ויחזיר את מנהיגם של חסידי ברסלב לאיתנו ולבריאותו. נכון לשעת ערב עדיין מוגדר מצבו של מוהרא"ש קריטי אך יציב.

הידיעה על חומרת המצב הגיעה לחסידי ברסלב בארץ ישראל רק לפנות בוקר (ראשון) ותוך דקות ספורות התאספו בבית הכנסת הגדול של חסידי ברסלב ביבנאל מאות מבני הקהילה לעצרת תפילה בתחינה וזעקה, כמו כן התאספו גם חסידי ברסלב מכל רחבי הארץ לבתי המדרש של החסידות ובקברי צדיקים כדי לשאת תפילה בעקבות המצב הקשה. בכל מהלך היממה ממשיכים החסידים לזעוק בתפילה לקריעת הגזרה.

כידוע, החל מיום רביעי בשבוע שעבר מאושפז הצדיק מיבנאל בבית החולים new york presbyterian hospital cornell במנהטן עקב המחלה הנוראה שהתגלתה בדמו ודרדרה באופן דרסטי את מצב בריאותו. הבוקר דווח כי בני משפחתו של מוהרא"ש נקראו להתאסף על יד מיטתו כדי להיפרד.

"במהלך השבת הגיעו בכירי הרופאים למסקנה סופית כי מצבו של מוהרא"ש קריטי ורק נס יוכל לשנות את המצב הנורא", סיפר הבוקר (ראשון) אחד המקורבים. "אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה נוראה, אבא שלנו, המנהיג שלנו, מי שקירב אותנו אל הקדוש ברוך הוא ואצלו היינו שופכים את צרותינו, נמצא בין שמים וארץ!!!!! אי אפשר לעכל את זה עדיין".

הנכם מתבקשים להמשיך ולהעתיר בתפילה מעומק הלב בעבור מורינו ורבינו רבי אליעזר שלמה בן מלכה לרפואה שלימה וישועות בתוך שאר חולי ישראל.


מתוך עלון כנישתא חדא גליון 33:

"הצדיק מיבניאל" הרב אליעזר שלמה שיק שליט"א

כמה מתלמידי הרב הגיעו לאחרונה לר' אליעזר שלמה שיק שליט"א "הצדיק מיבניאל" ושאלו אותו מה הוא אומר על הרב אליעזר ברלנד ועל הגלות שהוא נמצא בה, אז הרב שיק אמר בחיבה גדולה "ר' לייזר ר' לייזר" ואמר "הוא בשליחות משמים וכשהוא יגמור את השליחות הוא יחזור לארץ ישראל".

 עלון כנישתא חדא גליון 33 - אדמו"רים וגדולי ברסלב על גדולת הצדיק הרב אליעזר ברלנד - http://tzaddikeliezer.blogspot.co.il/2014/06/33.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה