כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום ראשון, 23 בפברואר 2014

"כי לה' המלוכה ומושל בגוים" - ניסים של הצדיק בחודש אדר - עם ראיון של ג'קי קדוש

לפני כחודש ימים רצה נשיא אוקראינה ויקטור ינוקוביץ' לחוקק חוק שכל אדם שירצה להיכנס לציונו הקדוש של ר' נחמן מברסלב יצטרך לשלם $100 בעבור כל יום שהייה בציון, ורצה להתעסק עם ר' נחמן מברסלב ולמנוע מחסידיו להגיע אליו, אך לבסוף כשהתערבו חכי"ם ושרים מישראל התבטל החוק, והנה אותו נשיא של אוקראינה שרצה להתעלל בחסידי ברסלב נמלט מידי אזרחי מדינתו וברח למזרח המדינה.

ולפני כמספר חודשים הרב אליעזר ברלנד עזב את מרוקו בין היתר בגלל שהמושל של מחוז מרקש הציק רבות לרב שליט"א ולחסידיו, ודאג שהרב שליט"א וחסידיו לא יישארו על אדמת מרוקו, ולפני ימים אחדים אותו מושל סולק בבושת פנים על ידי ממשל מרוקו.


וכשעזב הרב ברלנד את מרוקו למדינת זימבבואה שבאפריקה, מנע במזיד ניצב מנשה ארביב את חזרתו של הרב ברלנד לארץ ישראל, והוא זה שהייה אחראי וממונה על החקירה המשטרתית של הרב שליט"א, והנה התהפך לו הגלגל והוא הודח מתפקידו בבושת פנים והסתבך בפלילים.

ועכשיו בעקבות הדחתו של ניצב ארביב, הרב ברלנד יוכל לשוב לארץ ישראל לתלמידיו ולחסידיו בירושלים תובב"א.

וחודש אדר זה חודש של ניסים, חודש של המתקת דינים, חודש שמכניעים את קליפת המן עמלק, חודש שבו נפל המן לידי מרדכי היהודי.....

ויצעקו בראש כל חוצות 'ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו'

ושנזכה לגאולה שלמה בזכות הצדיק האמת הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

מאת: "הרב אליעזר ברלנד הדף הרשמי"

"כי להוי"ה המלוכה ומושל בגוים" = 635
"נחל נובע מקור חכמה" = 635


ראיון עם ג'קי קדוש ראש הקהילה היהודית במרקש שבמרוקו


לא ללחוץ על כפתור "YouTube"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה