כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

הצדיק ר' משה מרדכי מלעלוב זצוק"ל

הצדיק ר' משה מרדכי מלעלוב זצוק"ל
(מתוך עלון כנישתא חדא גליון מספר 42)

הרב מיכאל גול, ראש ישיבת מגיני ארץ, ומתלמידיו הראשונים של מורנו הרב שליט"א התראיין בקו המידע וסיפר סיפור מדהים שקרה לו כשהיה אברך צעיר. הוא הגיע למירון ופגש שם יהודי עובד ה' מחסידות לעלוב, הם התחילו לשוחח ביניהם, בתוך השיחה הוא ראה כמה היהודי הזה אוחז גדולות מחסידות ברסלב שזו החסידות הכי מיוחדת אך טען שהיום חסידות ברסלב לא נשארה אותנטית. הרב גול שאל אותו "אתה מכיר את הרב ברלנד?" הוא עונה "כן, הוא באמת נשאר אותנטי, הוא משהו מיוחד". אז אותו חסיד אמר לו שהאדמו"ר הגדול מלעלוב ר' משה מרדכי זצוק"ל התבטא על הרב ברלנד "הוא העובד ה' הכי גדול בדור", הרב גול שאל אותו "האם שמעת את זה באוזניך?" אמר "כן". אז הוא סיפר עוד דברים גדולים שהוא שמע מהאדמו"ר זצוק"ל על הרב ברלנד וכל דבר הוא אמר "שמעתי באוזני".
לאחר כמה חודשים הרב גול פגש את אותו יהודי, שוחחו בחביבות כמו חברים טובים, לאחר מכן רץ אחריו איזה חסיד ואמר "אתה יודע עם מי דברת?! איך אתה מכיר אתו?! זה רבי אלתר בידרמן, בנו של האדמו"ר!" רבי אלתר זצ"ל בעצמו נהיה אדמו"ר לאחר שנים בודדות ובשנת תשס"א נפטר באופן פתאומי והשאיר אחריו בנים צדיקים, ששניים מהם נהיו האדמו"רים של היום, אחד מהם הוא ראש ישיבת פנים מאירות ר' חיים יוסף בידרמן, והמשפיעים המפורסמים ר' אלימלך ור' נחמן בידרמן.
אחד החסידים החשובים השאיר הודעה בקו המידע ואמר על ר' משה מרדכי זצוק"ל מלעלוב "הוא היה בן אדם קדוש וטהור בעל רוח הקודש, הצדיקים בזמנו אמרו עליו שהוא נשמה מדורות קודמים ואם הוא אמר ככה אז מה אנחנו לחשוב בכלל? אין לנו מה לחשוב! אנחנו לא ראויים לחשוב בכלל!" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה