כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום שלישי, 7 בינואר 2014

"כנס היסטורי" וזה רק ההתחלה, יתגלה ויתכסה ושוב יתגלה

ח' תמוז תשע"ב הרב עשה מה שכינו "כנס היסטורי" ל-8,000 איש באצטדיון וינטר בתל אביב ולפני הכנס הפיצו בכל כלי תקשורת בארץ הסרטה של הרב שבה הוא מסביר את מטרת הכנס וזו לשונו, "בחג השבועות פסק חטא האדם הראשון מחג השבועות אומרת הגמרא עם ישראל הוא בלי חטא, גם אם אחד עשה את כל החטאים שבעולם הכל נמחל לו, [עם] כל הרהור תשובה מיד נמחל לו אחרי מתן תורה. גם חטאים של סקילה ושריפה כל סוגי החטאים שבעולם, כל הרהור תשובה ובפרט על ידי הצדיק ישר נמחל לו. כי המלאכים אמרו, לא כדאי לברוא את האדם כי בסוף הוא יחטא. אז באו הצדיקים ואמרו להשם אנחנו ניקח אחריות תברא אותו, אנחנו נחזיר אותו בתשובה... רבינו הבטיח אני ערב על כל העולם, לכל בני תמותה ליהודים לגויים, לכולם, כי הצדיק אומר לקדוש ברוך הוא לברוא את בני תמותה, יהודים וגויים. והמלאכים אמרו אין מה לברוא כי בסוף הוא ייכשל ויש רק אחוז אפסי שיחזור בתשובה ואני אומר הפוך יש אחוז אפסי שלא יחזרו בתשובה, וזו מטרת הכנס, להחזיר את כל עם ישראל וכל העולם גם יהודים וגם גויים להחזיר את כולם לאביהם שבשמיים, בצל אלוקים ברא את האדם לכל אדם יש ניצוץ אלוקים, "ויפח באפיו נשמת חיים", ובכל אדם גם ביהודי וגם בגוי יש ניצוץ אלוקי, רוח אלוקי מנשבת בקרבו, כולם זה צלם אלוק מלמעלה, וכל המטרה של הכנס זה להביא את אור השם ואת האור של רבינו לכל העולם כולו, יהודים וגויים. וזו תהיה ההתחלה זו רק ההתחלה, ואחר-כך נעשה כנס ל-20 אלף ל-100 אלף ולמיליון, עד שכל הגוים כולם כולם יכירו 'למען דעת כל עמי הארץ כי השם הוא האלוקים אין עוד, יכירו וידעו כל יושבי תבל כי לך תכרע כל ברך תשבע כל לשון', ואז יוכלו לבנות את בית המקדש, ברגע שכל העולם יכיר בגדולת השם אז ייבנה ישר בית המקדש ותהיה תחיית המתים" עכ"ל. 
הכנס היה התגלות אדירה של הרב, הגיעו כל מיני אנשים מכל מהלכי חיים, הרב מסר שם שיעור מחזק מאוד על הגאולה ועל הכוח של עם ישראל שעם שירה הם מנצחים את כל האוייבים, אמרו ביחד 8,000 איש (ועוד אלפים רבים צפו בלווין) עם הרב תיקון הכללי מילה במילה, הרב גם שר שיר הגאולה "ישושון מדבר וציה ותגל ערבה וכו'". ימים ספורים אחרי ההתגלות הזאת של הרב, שב והתכסה, כי אז התחילה לפרוץ המחלוקת הגדולה על הרב שגרמה לו אח"כ לגלות לחוץ לארץ. וכל זה לא ח"ו בניגוד למטרת הרב שבכנס, אלא אדרבא כדי להגיע למטרתו להכניס את כל העולם כולו תחת כנפי השכינה כמו שהסברנו לעיל, שע"י היסורים והמחלוקות שהצדיקים מקבלים על עצמם הם מתקנים החטאים של הדור, ובפרט מה שפגמו באמונת חכמים. ולכן בהתחלה הרב לא נתן לאף אחד להגן עליו ולנקות את שמו אדרבא הוא בעצמו חיזק את המחלוקת נגדו, ורק עכשיו כולם מתחילים לראות את האמת, ומתוך ההסתרה עצמה האור של הצדיק הולך ומתגבר בעולם. אנשים מתקשרים אלינו מכל החוגים בעם ישראל מכל החסידויות, מכל הישיבות הליטאיות, גם רבנים, גם אנשי עסקים, דתיים, חילונים, צעירים, ומבוגרים וכו' ואומרים שהם מרגישים מאוד קרובים לרב ורוצים לשמוע את כל מה שהרב אומר ועושה. ואנחנו מאמינים בלי ספק שהרב יעשה כנס ל-20 אלף, 100 אלף, ולמיליון כמו שהוא אמר, עד שכל העולם כולו יכירו בגדולת ה'. 
הרב אליעזר ברלנד



הרב אליעזר ברלנד



הרב אליעזר ברלנדהרב אליעזר ברלנד

הרב אליעזר ברלנד
הרב אליעזר ברלנד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה