כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום חמישי, 10 ביולי 2014

מכתב של הרב והמצב ביוהנסבורג

המצב ביוהנסבורג
תלמידי הרב (שנמנים כ-130 נפשות) שבאו לשהות ליד הרב ביוהנסבורג חיים במסירת נפש ממש, בחורים, אברכים, משפחות עם ילדים קטנים, נמצאים שם בתנאים מאד קשים. הם מוסרים את הנפש למען הצדיק, ומשתתפים איתו בגלותו. יש כאלה שישנים בסלון של בית, יש שגרים בגאראג' של אנשים, ויש אלה שישנים על ספסלים בית כנסת. יום אחד כמעט קבוצה שלהם ישנה בפארק בקור של כמעט אפס מעלות לאחר שסיימו את חודש השכירות ולא היה להם כסף להמשיך את זה (עכשיו זה באמצע חורף שמה), עד שהגיע אחד ותרם להם כמה ימים במלונית. הרב אמר שכל המסירות נפש של כולם שמה ממתיקה הרבה גזרות מעל עם ישראל. להוסיף: היום המעלות יורדות מתחת ל-0, וכל יום כולם קמים ב-4:30 בבוקר, גברים, נשים וילדים, להתפלל עם הרב תפילה ארוכה בחצר בית הכנסת חב"ד כדי לא להפריע למניין הקבוע שמתפללים בפנים בשעה 6:00. אחד המקומיים מצא להם מתחם גדול שבעלות של 10,000$ יהיה להם מקום קבוע לישון, להתפלל, ולהתאסף לשיעורים. הרב אמר שמי שיתרום את הכסף הזה להשכרת המתחם יבורכו בכל הברכות.   

כמה אנשים טובים מהארץ שראו את המצב של האנשים האלה הקימו מגבית עבורם, וקבלו המלצה מהרב. לדעתנו זה הצדקה הנשגבה ביותר בעולם וזו זכות גדולה. כל מי שרוצה לזכות במצווה נשגבה זו ולתמוך באנשי הצדיק, שיהיה להם חלק בקירוב הגאולה, ניתן לצור קשר בטלפון 0573-199979. ניתן לתרום בכרטיס אשראי, העברה בנקאית, צ'ק, הוראת קבע, ומזומן. שמות התורמים יועברו לרב לברכה. תזכו למצוות, ובזכות זה תראו ניסים ונפלאות וישועות גדולות בכל העניינים.

מכתב של הרב
בס"ד
לכבוד כל ישראל,
שלום וברכה.
נא לתמוך ביד רחבה [לעמותת] "תקשיב ותושיע", לאנשי יוהנסבורג שהגיעו מארץ ישראל והם ממש רעבים לפת לחם ואין להם כסות בקרה לא להם ולא לבניהם ולבנותיהם והמעלות יורדות בלילה מתחת ל-0 מעלות וממש כולם קופאים כאן מהקור הנורא ללא אוכל וללא כסות וללא דירות. נא לעזור ליהונתן לוי שחגר את מותניו לצאת לעזר לציבור האומלל הזה, וחובה על כל יהודי ויהודי לעזור לו ממאתיים שקל ומעלה. ובזה תבורכו בכל הברכות ותזכו להשיא את בניכם ובנותיכם וכל בני ביתכם עד סוף כל הדורות ברוב אושר ועושר, תורה וגדולה במקום אחד. ובזכות זה המקום יהיה בעזרתכם מעתה ועד עולם.
עבדכם הנאמן,
אליעזר ברלנד.    

---------

עמותת "תקשיב ותושיע" - 0573-199979

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה