כנישתא חדא - האתר הרשמי - מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א Rav Eliezer Berland Shlit"a

כנישתא חדא - האתר הרשמי מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א - דיווחים שוטפים 24 שעות, חדשות, תמונות, וידאו, שיעורים, שידורים חיים, סיפורים, ועוד

יום חמישי, 7 במאי 2015

צפו: מדהים ביותר!!! הרב אליעזר ברלנד הופיע במירון ל"ג בעומר תשע"ד בתוך להבות אש!!! ובניו יורק בזמן שהיה בדרום אפריקה!!!

הרב אליעזר ברלנד



שיעור הראשון ששומעים הוא מליל ל"ג בעומר ביוהנסבורג
 שיעור השני הוא שיעור דרך הטלפון שהשמיעו ברמקולים במירון ליל ל"ג בעומר לפנות בוקר באותו זמן שצלמו את התמונה!
שם הרב אמר "הצדיק הוא כולו אש! מי שמגיע למירון יכול לראות את הצדיק בלהבות אש"
למחרת ל"ג בעומר התפרסמה התמונה הזאת שצולמה בזמן השיעור בהרים של מירון

מתוך עלון כנישתא חדא גליון 33
הצדיק הוא כולו אש
כמעט לכל אחד יש סיפור נס אישית שהיה לו עם הרב, וגם במשך כל הדורות כשמספרים על ניסים בדרך כלל זה נס פרטי לאדם אחד או לקבוצה קטנה, וזה דבר מאוד נדיר כשנס מתגלה לכלל, כמו במתן תורה שכל עם ישראל זכו לראות את הקולות והברקים והשם דיבר איתם מתוך האש. מובא בשער הגלגולים (סוף הקדמה ל"ט) שהאריז"ל אמר לפני פטירתו לתלמידו ר' יצחק כהן "אם תזכו אני אבוא אליכם ואלמדכם", ושאל אותו ר"י כהן "איך תבוא ותלמדנו אחר שאתה נפטר עתה מהעוה"ז", וענה לו "אין לך עסק בנסתרות, איך תהיה ביאתי אליכם, אם בחלום אם בהקיץ, אם במראה וכו'". ומובא שם כמה פעמים שכל העניין הזה של גילוי נשמת הצדיק ועיבור נשמות הוא לאו דווקא בצדיק שנפטר אלא גם שייך בצדיק שעדיין חי, כמו שמסופר על הבעש"ט שהיה מגיע לתלמידיו שנמצאו בשני מקומות שונים באותו פרק זמן.
אלו שלא זכו להיות עם הרב בל"ג בעומר ביוהנסבורג הדליקו מדורות בירושלים ובמירון כנהוג מידי שנה. את המדורה במירון הדליקו בשעה 3:00 לפנות בוקר והריקודים נמשכו עד אחרי השעה 12:00 בצהריים, היתה ממש אש להבה של ריקודים ותפילת שחרית עם ניגונים, כולם הרגישו שהרב ממש נמצא איתם ללא גוזמאות. כי בכוח אנושי אי אפשר לרקוד 9 שעות רצופות בהתלהבות נוראה כזאת, אבל כידוע כשנמצאים עם הרב אפשר להמשיך כך ימים ולילות רצופים. הרב מסר שיעור לפנות בוקר למשך חצי שעה שנשמע ברמקולים במירון, וכל השיעור היה בשאגות של אש להבה לה' יתברך. הרב אמר "הצדיק הוא כולו אש! כל מי שמגיע למירון לרשב"י נהפך להיות אש! כי אי אפשר להיכנס לחבורה של רשב"י בלי לעבור דרך האש כמובא באדרא! אז כל הצדיקים נהפכו לאש! כי אדם שהוא לא אש הוא לא יכול להיכנס לחבורה של רשב"י, לחבורה של רבינו שהיה כולו אש! לכן היום בל"ג בעומר כל מירון בוערת באש! כל ההרים בוערים באש! כי כל הצדיקים מגיעים להילולא של רשב"י!". כך הרב דיבר במשך כחצי שעה, וגם ביוהנסבורג הרב דיבר על זה (ניתן לשמוע את השיעורים בקו המידע). ביום המחרת התפרסמה תמונה שאחד צילם לפנות בוקר בהרים של מירון שבו נראית באמת דמותו של הצדיק בתוך האש, כמו שהרב אמר הצדיק הוא כולו האש, וכל הצדיקים מגיעים למירון להילולא של רשב"י בל"ג בעומר. מיד ר' אבי גרשוני התקשר לרב ואמר שיש פה תמונה מ4:00 בבוקר ממירון שרואים את הרב בתוך האש אז הרב אמר "זה אני זה אני! צעקתי לכם בשיעור 'הכל אש הכל אש!' זה אני!".

הצדיק בכל העולם
כשהראינו את התמונה לאחד מאנ"ש הוא אמר "יש לי תמונה מאוד דומה לזו מניו יורק, חבר שלח לי את זה. לילה אחד הוא היה שבור לאחר שעברו עליו קשיים, והוא הלך להסתובב בעיר עם הרכב שלו, והוא הגיע ליד ב 13 אבניו בברוקלין ניו יורק נמצאת ופתאום הוא מסתכל למעלה והוא רואה את הרב מהחלון של קומה שנייה עטוף בטלית ומסתכל עליו, והוא קיבל כזו חיות מזה, 'הרב בניו יורק! חשבתי שהוא בדרום אפריקה!" והוא המשיך להסתכל עד שהוא התמלא שמחה וחיות לעבודת השם. ביום המחרת הוא חזר לשם עם חבר וראו את הרב שוב מסתכל עליהם מהחלון, הם צילמו את הרב בטלפון ושלחו את התמונה לכמה חברים. התברר להם בסוף שהדמות הצטיירה מהאדים של הרכבת, אבל זה כל כך חיזק אותו. 
הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב אליעזר ברלנד שליט"א - הצדיק בכל העולם!
משה רבינו בתוך הענן                  
למה בהר סיני לאחר שכל עם ישראל הזדככו וניטהרו עד שהגיעו למדרגות גבוהות של גילוי השכינה הם בכל אופן עשו לאחר מכן עגל? המדרש אומר שהם ראו את מיטתו של משה בתוך העננים אז הם היו בטוחים שמשה מת. אז מה פתאום?! להאמין בדמיונות?! בצורות בתוך העננים?! הרי ידוע שהעננים יכולים לצייר בכמה צורות, אז למה לקחת את זה כל כך ברצינות?! אלא ידעו שזה דבר אמיתי ובאמת הצדיק יכול להתגלות בכל מיני דרכים.

הבאבא סאלי ברכסים
לאחרונה הרב זמיר כהן מ"הידברות" סיפר על משפחה מרכסים שבכל ערב שבת נהגה להדליק נר מיוחד לנשמת הבאבא סאלי. שבת אחת קמו בבוקר וראו את דמותו של הבאבא סאלי על הקיר מעל המקום שהוטמן הנר. מיד אחרי שבת הלכו לקבל עצה מנכדו של הבאבא סאלי, הצדיק רבי דוד אבוחצירא שליט"א שמיד אמר "נס קרה ברכסים", ושמועה נפוצה בכל הארץ. הרב זמיר כהן אמר "זה נבדק ברצינות והתברר שלא מדובר בציור של מעשה בני אדם, יש כאן איזושהי התגלות מיוחדת". הסיפור הופיע בתקשורת החילונית ומאות אנשים באו לראות את זה, אנשים חזרו בתשובה אחרי שראו את התמונה שהצטיירה מעצמה מהעשן של נר נשמת הבאבא סאלי.

 דמותו של הבבא סאלי מציור על הקיר ברכסים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה